things

Jag har lärt mig sticka idag. Lexi lärde mig, det är vår nya hobby. Fast tanten på tygaffären gav mig sämsta garnet, alldeles för tjockt var det och jag gav upp efter att ha stickat samma rad tre gånger. De kanske har bättre på IKEA, dit ska vi imorrn! Ser fram emot glögg, julmust och sill. Fast inte köttbullstallriken, den åt jag sist jag var där och den var inte helt okej. Jag äter i alla fall inte kött längre så det spelar ingen roll, finns det bara julmust så är jag lycklig. Och pepparkaksdeg!

Nu ska jag sova och jag lovar att bli bättre på att uppdatera, Jorre!

Kommentarer
Postat av: jennie

Hoppas du får tag på massa mysiga saker på ikea!

Kram /bonus kusin

2010-12-16 @ 03:03:22
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Jorre

yaaay de uppskattar jag, vill veta vad min ängel har för sig när jag inte är där:P Malta?? vart kom den ifrån? åk dit du mest känner för:)

2010-12-16 @ 05:55:47
Postat av: kerstin

och jag som köpte pepparkaksdeg till dig på IKEA, men sen låg den i påsen och inte i kylen så jag tror att den inte heller var helt ok så jag skickade den aldrig ... Hoppas glöggen är god i alla fall! Kramar!

2010-12-16 @ 16:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0