white winter hymnal

Igår drack jag tre kaffe före lunch. Inte för att det var gott eller för att jag ville ha, bara för att det var så sjukt kallt på jobbet. Och för att McDonalds har gratis kaffe i två veckor. Fyra lager tröjor, två lager leggings, mössa, dubbla strumpor och kängor hjälper tydligen inte (inomhus!) när Vancouver-kylan sätter in. Eftersom alla har sagt att det inte blir vinter här så har jag inte investerat i några varma kläder och tycker lite synd om mig själv som måste frysa i två dar till tills jag får lön. Funderar på att lära mig sticka men det lär ju ha vara vår innan jag skulle bli klar med något som ens kan liknas vid en halsduk.

Ledig idag, borde kanske gå ut men har ingen lust. Ganska skönt att göra ingenting ibland, speciellt när jag är ledig två dar på raken, wiee! Sämst dock att vara ledig just dagarna före lön eftersom jag inte har råd att göra nåt. Jag vill se Harry Potter, NU! Gah!

På tal om nåt annat så färgade jag håret igår. Ville ha typ Florence and the Machine-rött men det blev mer åt det mörkt brunröda hållet. Lite trist men skönt med förändring, plus att jag i alla fall inte ser ut som en morot vilket jag var lite rädd för.

Nej, ska nog ta och söka lite mer Londonjobb nu. Eller kanske kolla på Dexter...

Kommentarer
Postat av: jennie

Hej söta kusin!

Får lägga upp bilder på nya håret!

Fy farao.. låter jobbigt med den kylan, och att behöva bli kaffe beroende bara för det..

=S

Kram på dej!

2010-11-27 @ 12:51:18
URL: http://boobee.blogg.se/
Postat av: Jorre

skriv skriv skriv skriv

2010-12-01 @ 22:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0