i väntan på flyget

Då är man än en gång på väg. Det är synd att sista tiden på ett ställe alltid är roligast, men jag antar att man ska sluta på topp.

Fredagen kändes som världens längsta dag, men den var bra! Skulle börja packa men gick ut 9 på morgonen och kom inte hem förrän ett på natten. Började med ett besök hos frisören eftersom jag fick för mig att klippa av håret själv för nån vecka sen och det behövdes rättas till lite... Gick sen till Naam och åt lunch med Lex, världens bästa vegetariska restaurang som jag såklart inte upptäckt förrän två dar innan jag ska åka. Vår servitör var rätt sleezy men han gav oss gratis efterrätt! Och sitt telefonnummer till Lex vilket hon inte var lika exalterad över som äppelpajen. Använde våra utgådda (??) bussbiljetter (busschaufförerna här har ingen rätt att slänga av dig om du inte kan betala, awesome!) och åkte till Granville Island, kollade runt på matmarknaden och provade öl på bryggeriet. Insåg att öl är gott, köpte några Winter Ales och åkte hem till Lex. Hängde där ett tag och gick sen och tog en kaffe med Julian (alltid bra att skaffa sig nya vänner när man ska dra). Åkte sen ner på stan för att äta middag med Caitie och hennes föräldrar eftersom hon alltid pratar om hur roliga de är och jag tjatade till mig en middag, haha. Hennes mamma är hemmafru, blond, använder rosa mjukiskläder och bär runt på en liten hund men tyvärr fick jag inte se den sidan. I alla fall, gick hem till Adam efter middagen, fick en drink med snaps i, inte gott! Gick ut, tog en öl, åkte hem. Hade lite roliga saker jag skulle skriva om men jag är inte riktigt vän men att blogga från iPoden är bara irriterande så jag kanske tar det sen. Och nu ropar de ut mitt flyg till Seattle så har inte tid i alla fall. Tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0