saturday

En svensk kom in på jobbet idag och köpte skor av mig.

Jag: Så du är här och jobbar?
Man: Ja, jag är hockeyagent så jag jobbar med bröderna Sedin.
Jag: Åh, coolt...
Man: Har du varit på några Canucks matcher än?
*Tänker frenetiskt på hur jag ska lägga upp mitt svar för att få gratis biljetter*
Jag: Näe, jag skulle jättegärna gå men biljetterna är ju så dyra!
Man: Ja, de är väldigt dyra!

Suck, jag fick inga gratis biljetter, tycker att han väl kunde skaffat lite rabatt åt mig i alla fall, jag var väldigt hjälpsam, men icke! Fast han var trevlig i alla fall.


Det var ganska dött på jobbet idag så jag och Caitie började filma en dokumentär om vår dag på Zelen. Caitie kallar den för en Zelementary. Vi ska fortsätta filma lite i morrn och redigera den efter jobbet. Godbitar som "Caitie dansar", "Snöra den fulaste skon i affären" och "Labels of Zelen" utlovas, den kommer att bli en succé!


Nu ska jag laga lite tacos och kolla på film. Är ganska nöjd över mitt beslut att inte följa med Josef ut och ta en öl med Rodney och Christina, jag sparar mina ölpengar för mina vänner. Två veckor kvar nu!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Ser fram emot den filmen! Kram

2011-01-11 @ 07:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0