snowboarding!

Yäy, jag ska få åka snowboard i morgon! När jag flyttade hit tänkte jag att det var vad jag skulle spendera hela vintern med men att investera i kläder, bräda och liftkort blev inte direkt av. Men i morrn är det Ladies Night på Mount Seymour, vilket innebär gratis för tjejer mellan 18 och 22, det gillar vi! Så nu har jag fått låna bräda, skor, och vinterkläder av Ranga som för en gångs skull inte behövde sakerna själv och ska ta mig upp på berget med Lucy. Har hela dagen ledig i morrn så funderade ett tag på att kanske investera i ett dagskort trots allt, men hur kul är det att åka själv? Insåg nyss att jag nog inte åkt bräda sen i 9:an så jag kan nog behöva lite hjälp i backen. (Håll tummarna för att jag inte bryter nåt för jag har inte råd att betala $500 för att se en doktor...)

I alla fall, excited!

Kommentarer
Postat av: Jorre

Kör så det ryker gumman. saknar dig!

idag har jag piercat öronen. ska göra fler hål när dessa har läkt. sen trodde piercaren att jag skulle passa i en tjurring så det blir nog av snart med. :) PYSSPYSS

2011-01-17 @ 15:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0