svammel

Tiden går alldels för fort. Kollade igenom mitt aprilalbum och tycker det känns som igår. Men snart är det april igen, hur gick det till? Jag vill så mycket men ändå ingenting. Sitter och funderar på vad meningen med livet är. Ska man flytta hem kanske? Och göra vad då? Eller resa lite till? Jag ändrar mig varje dag, idag är jag ganska neutral och bryr mig inte så värst mycket, tänker inte längre än till att vi ska testa poutine ikväll. Inte för att det verkar speciellt gott men det är något man måste ha ätit innan man flyttar härifrån. Ska äta yamfries med, det vet jag i alla fall är gott. Kom lite bort från ämnet nu, eller kanske inte. Det är så mycket man vill testa och göra. Kollade på Lords of Dogtown häromdan och blev bitter över att jag aldrig lärt mig åka skateboard. Än är det väl inte för sent men jag kanske borde bli vuxen snart?

Nej, just det, 18 forever! Jag gillart.

Kommentarer
Postat av: skateboardaren..eller nä

vi kan åka skateboard i sommar, vill vill jag också, men jag har glömt hur man åker snowboard...buhu!!! 18 forever =)

2011-01-23 @ 09:58:39
URL: http://terroresen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0